Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nejste náhodou mikro-manažer? Tři signály, podle kterých to poznáte

Mikro-management je jedním z největších prohřešků, kterých se může manažer dopustit. Mikro-…

Už žádné zbytečné porady: Jak zorganizovat skutečně efektivní týmová setkání

Pro mnoho řadových zaměstnanců jsou týmové porady často spojené s nudou a zbytečností, které je…

3 tipy, jak u podřízených dlouhodobě vylepšit schopnost řešit problémy

Coby týmový vedoucí byste se měli v každém případě snažit o to, aby vaši podřízení měli potřebné…

Jak zvýšit produktivitu vašeho týmu ve třech krocích

Jak pomoci vašemu týmu být produktivnější? Jak zvýšit efektivitu práce celého týmu a dosáhnout tak…

Sebedisciplína jako základ úspěchu: Jak si ji vybudovat v 5 krocích.

Sebedisciplína je schopnost ovládat své chování, dodržovat určitá dobrovolná pravidla (která jsme si…

Stres ubíjí potenciál vašeho týmu. Zde jsou čtyři tipy, jak jej eliminovat

Manažer by se měl za každou cenu snažit podporovat udržitelný styl práce svého týmu. Vysoká míra…

4 dobré důvody, proč se nevyplatí být mikromanažer

Mikro-management je styl řízení, při kterém vedoucí neustále stojí svým podřízeným takříkajíc „za…

Nejčastější chyby, které dělají noví manažeři

V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy předtím jste lidi nevedli,…

4 tipy, jak najít největší problémy ve vašem time managementu a vyřešit je

Time management, tedy schopnost organizovat si čas, je klíčovým úkolem jakéhokoliv zaměstnance,…

Výpis 7381 z celkem 1646