Někdy potřebujeme trochu času na odpočinek, abychom poté byli mnohem produktivnější. Někdy však…
V první části článku jsem si vysvětlili rozdíl mezi managementem (řízením) a leadershipem (vedením).…
V předchozím článku jsme viděli, jak ovládnout vlastní kalendář a využít ho co nejlépe – a také co…
Tvrdě pracovat a dávat si vysoké cíle je jistě žádoucí, chceme-li něčeho dosáhnout. Nežádoucí je…
Existují vedoucí, kteří nejraději všechno dělají sami, nikomu nedůvěřují, ostatním dávají pouze…
Abyste dosáhli velkých úspěchů, musíte být velmi produktivní. Ano, všichni jsme občas líní nebo…
Leadeři dělají správné věci, zatímco manažeři dělají věci správně.
Jen odborné znalosti k úspěchu zpravidla nestačí. O úspěchu v práci i osobním životě do značné míry…
Zkoušeli jste už někdy počítat hodiny či minuty v MS Excelu? Pokud ano, víte, že někdy mohou nastat…