Time management je o tom, jak stihnout více za méně času. Využijte tyto tipy a pracujte chytřeji.
Stát se manažerem týmu znamená více než pouze schvalování dovolených a vypočítávání odměn pro…
Typická IT organizace je odpovědná mimo jiné za 2 paralelní a přitom protichůdné cíle: reagovat na…
Chcete-li přetransformovat firmu na digitální, musíte být orientovaní na zákazníka, agilní a…
Když si potřebujete vybrat obchodního partnera, který by mohl pomoci uspět vašemu online projektu,…
Ačkoliv se mnozí lidé rozhodnou pro podnikání kvůli vyšší časové flexibilitě, dle průzkumu z roku…
Manažeři by nikdy neměli upřednostňovat přehled o výkonu práce (co přesně kdo kdy dělá) před…
Někdy se nám prostě nedaří podniknout kroky, o kterých víme, že bychom je podniknout měli. Když se…
Zdá se vám, že ačkoliv stále pracujete, úspěch se nedostavuje? Není to tím, že prokrastinujete nebo…