Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Manažer na roztrhání: Jak efektivně vést více týmů najednou

Klasická představa o manažerovi je taková, že dotyčný manažer má na starosti jenom jeden tým…

Management by Objectives: Manažerská technika, která i po 70 letech stále funguje

I když se očekávání zaměstnanců i přístup firem neustále vyvíjí a manažerské techniky se stále…

Jak vybudovat tým, kde spolu všichni spolupracují

Schopnost vzájemné spolupráce a týmový duch jsou základem úspěchu jakéhokoliv týmu. Když se všichni…

5 signálů, že vše až přespříliš analyzujete. A tipy, co s tím dělat

Analytické myšlení a důkladné rozmýšlení důležitých rozhodnutí jsou důležité vlastnosti každého…

Efektivní brainstorming: 4 metody pro manažery a týmové vedoucí

Často můžeme slyšet, že týmy by měly udělat společný workshop, kde proběhne „brainstorming“ nápadů…

Jak na vedení firmy v digitální době

Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a…

Deset fází změny: Jak změny probíhají na týmové nebo firemní úrovni

Změna, ať už na individuální, týmové nebo institucionální úrovni, pokaždé přináší určitá rizika a…

Cítíte se zahlceni? Poradíme vám, co dělat

Jako manažeři nebo týmový vedoucí nesete odpovědnost nejen za výsledky vašeho týmu, ale i za…

Chcete úspěšně dosahovat vyšších cílů? Zkuste metodu „KASH“

To, že vaše cíle by měly být ambiciózní (ale realistické) a zároveň měřitelné a časově definované,…

Výpis 19 z celkem 1645