Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a…
Změna, ať už na individuální, týmové nebo institucionální úrovni, pokaždé přináší určitá rizika a…
Jako manažeři nebo týmový vedoucí nesete odpovědnost nejen za výsledky vašeho týmu, ale i za…
To, že vaše cíle by měly být ambiciózní (ale realistické) a zároveň měřitelné a časově definované,…
Vybrat ty správné kandidáty je základním předpokladem dobré týmové atmosféry i úspěchu celého vašeho…
Mikro-manažerů je mezi vedoucími týmů hodně. Ale málokterý z nich by to přiznal. Mnoho z nich to…
„Deadline management“ je anglická fráze, která popisuje schopnost plánovat, zadávat a hlavně zvládat…
Skutečně dobrý manažer ví, že aby nebyl zahlcen prací a aby jeho tým mohl dlouhodobě růst a…
Při řešení akutního nebo i dlouhodobého problému je nutné se umět rychle (ale správně) rozhodovat a…