Dnešní manažeři, kteří nastupují do mnoha začínajících firem, mají nelehký úkol: musí umět vést své…
Moderní podniky se velice často opírají o týmovou práci.…
Chcete lépe motivovat zaměstnance a nevíte jak? Chcete, aby vždy věděli, co se po nich chce a jak…
Změna v podniku nezahrnuje pouze nákup nových počítačů, instalaci nového softwaru či implementaci e-…
Management projektů se skládá z plánování a zadávání práce, sledování průběhu a z dokumentace celého…
Pokud začínáte s podnikáním, zajisté nepohrdnete několika osvědčenými radami odborníků. Pokud jste…
Dvě základní pojetí koučingu se týkají psychoterapie a poradenské činnosti. Obě však předpokládají…
Téměř v každé firmě někdy nastane situace, kdy je třeba využít služeb konzultantů. Důvody mohou být…
Mnoho porad, při kterých se používá brainstorming, je neproduktivních, protože nejsou správně…