Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co říká vaše tělo při pracovním pohovoru?

O jedno volné pracovní místo bojuje v současné době v Česku průměrně 17 uchazečů, v některých…

Talenty mohou doporučovat i "přátelé firem"

Stále více firem zapojuje do svých programů zaměstnaneckých referencí i lidi, kteří pro ně…

6 kroků, jak se zbavit negativní zaměstnavatelské značky

V nedávném článku o zaměstnavatelském brandingu jsme si položili pět základních otázek, z nichž je…

5 otázek o budování zaměstnavatelské značky

V nedávném článku jsme si vysvětlovali rozdíl mezi spotřebitelskou a zaměstnavatelskou značkou…

Deset pravidel náboru na sociálních sítích (2/2)

V první části článku o tom, jak mohou náboráři efektivně využívat sociální sítě, jsme si vysvětlili,…

Deset pravidel náboru na sociálních sítích (1/2)

Jak mohou personalisté co nejefektivněji využívat největší talentový pool světa, který představují…

Rozdíly spotřebitelské a zaměstnavatelské značky

Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty a kulturu, to však…

Proč vás nechtějí přijmout?

Máte potřebné znalosti a dovednosti, a přesto vás zase nepřijali. Oprávněně se tedy ptáte, co děláte…

Náborová inspirace z marketingu na sociálních sítích

V marketingu vzniklo nové odvětví, které by nemělo uniknout pozornosti nejen marketérů, ale i…

Výpis 10631071 z celkem 2887