Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak měřit nábor, aby to mělo smysl

Jsem přesvědčen o tom, že 95 procent veškeré práce na měření náboru končí jako ztráta času, píše…

Čas oživit vaši zaměstnavatelskou značku

Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat nové zaměstnance, ale i…

Vylepšete komunikaci s pasivními kandidáty

Jsem spokojený tam, kde momentálně pracuji. Nechci odcházet. Pracuji na zásadním projektu, který…

Náborové trendy pro rok 2016

Nejsilnějším trendem v náboru pro následující rok bude přesun k rozhodování o výběru zaměstnanců na…

Studie: Nabídka a poptávka po dovednostech v ČR

Dovednosti, které učí vzdělávací systém, nemusejí odpovídat dovednostem, které hledají a potřebují…

Studie: Zaměstnávání osob důchodového věku v ČR

Demografická situace v Česku se zhoršuje a stát na to zatím reaguje jen snahou o zvyšování věkové…

První kroky k analýze dat v náboru

V souvislosti se stále pokročilejšími nástroji pro analýzu dat se hovoří o revoluci v náboru. Do…

Doporučení ke smlouvám mezi zaměstnavateli a studenty

Na základě požadavků zástupců zaměstnavatelů, které reprezentoval Svaz průmyslu a dopravy ČR,…

Staruping aneb Vytvořte v nich potenciál

Slyším to kolem sebe neustále: Nemůžu najít žádné schopné lidi, vůbec! A když už je najdu, jsou ve…

Výpis 568576 z celkem 1524