Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč odcházejí zaměstnanci call center?

Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle britského serveru Call…

Dell plánuje nechat polovinu zaměstnanců pracovat na dálku

Zatímco společnosti Yahoo nebo Hewlett Packard stahují tisíce svých zaměstnanců z domácích kanceláří…

Ovládá vaši firmu strach?

Strach je spolehlivý zabiják firemní kultury. Zpomaluje chod firmy tím, že vede lidi k váhavosti,…

Máte na to stát se ředitelem lidských zdrojů?

Je vaším kariérním cílem stát se personálním ředitelem celé firmy? Pak jistě správně tušíte, že tato…

Tipy pro rozvrhování práce v call centrech

Rozvrhování práce telefonistů patří ke klíčovým předpokladům úspěšného chodu call center. Britský…

Studie: Co způsobuje deprese zaměstnanců?

Řada lidí si myslí, že hlavní příčinou špatného psychického stavu zaměstnanců, který může vést až ke…

Návod na "použití" středního manažera aneb rádce pro vedení firem

Poslední článek našeho letošního cyklu o středním managementu jsem se rozhodl věnovat poznatkům a…

Desatero angažovanosti zaměstnanců pro vaše manažery

I když spojení slov angažovanost zaměstnanců zní v češtině poněkud pejorativně, jeho anglický…

Rozvojové manažerské rozhovory patří k nejobtížnějším

People management, umění řídit či vést své lidi, považujeme za samozřejmou součást výbavy každého…

Výpis 622630 z celkem 2118