Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku,…

Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich…

Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních…

Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat

Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací nebo monologem prodejce…

5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo

Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status quo, potažmo neochota…

6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku

Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout.…

5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt a aplikovat na něj…

Jak aktivovat svoji kreativitu? Tři vědecky podložené metody

Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s návrhářstvím, s malováním,…

5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy

Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co potřebuje, připravíte mu na míru…

Výpis 9199 z celkem 455