Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 kontraproduktivních otázek na obchodních schůzkách

Pokládání správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za…

Jak pracovat s hlasem, abyste lépe uzavírali obchody

Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy důležitější, JAK něco…

Co dál, když klient řekne: „Nemám zájem.“

Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy nabídku, ale klient řekne:…

5 slov a frází, které kazí obchody

Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem o klienta. A pak jsou tu…

6 kroků k vytvoření perfektní prezentace

Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k dokonalosti co nejvíce. Aby vaše…

Mlčení: Kdy tuto mocnou zbraň použít při jednání?

Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí pořád povídat. Přitom při…

Otázky, které byste měli položit každému potenciálnímu klientovi

Prodejní proces není pouze o snaze za každou cenu prodat klientovi jakýkoliv produkt. Nejen, že…

Máte strach, že vás klient odmítne? Známe řešení

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém obchodníků. Převážně…

B2B: 3 nejlepší úvodní věty při obchodním jednání

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách schůzky…

Výpis 217225 z celkem 454