Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme spíše podvědomě, to však…
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách…
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost, ale umí poznat i to (což…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela nezbytná. Někdo má…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…
Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě…