Články z oblasti vzdělávání a poradenství

9 jednoduchých neverbálních triků pro větší úspěch v prodeji

Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme spíše podvědomě, to však…

3 důvody, proč méně mluvit a více poslouchat

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se…

Jak se chovat během prvních 10 nejdůležitějších minut schůzky

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách…

8 otázek, které vám pomohou určit, zda s klientem ztrácíte čas

Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost, ale umí poznat i to (což…

6 vědecky podložených tipů, jak být přesvědčivý

Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela nezbytná. Někdo má…

Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být…

Analýza potřeb: Základní otázky

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je…

Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…

Nebojte se mluvit o ceně

Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě…

Výpis 226234 z celkem 454