Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Rozjímání o účelu obchodu

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl…

4 kroky k vybudování důvěry u klienta

Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší. Důležitější…

Abyste klienta zaujali, musíte k němu mít respekt

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem,…

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s …

Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů

Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů a jejich tendence…

4 způsoby, jak na konci schůzky přejít k uzavření obchodu

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali klientovy potřeby a zároveň…

Opravdu má dobrá prezentace být krátká?

Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace krátké a stručné,…

Opakování, matka moudrosti

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které…

Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha k uchu, dělají, že vše je…

Výpis 244252 z celkem 454