Články z oblasti vzdělávání a poradenství

10 tipů, jak použít řeč těla ke svému prospěchu

Je vědecky prokázáno, že většina přímé mezilidské komunikace se odehrává na nonverbální úrovni. Řeč…

Další důkaz "síly" rozhodnutí

Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům naprosto jednoznačně. Setkal…

6 frází, díky kterým budete více prodávat

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník koupí váš produkt, nebo ne.…

4 tipy, jak mít prodejní proces pod kontrolou

Mnoho prodejů skončí tím, že je prodejce požádán, aby zaslal nabídku e-mailem, ale od klienta nikdy…

Jak zavést neformální hovor s klientem

Nebuďte k potenciálnímu klientovi příliš formální na začátku schůzky je vhodné se zákazníkem…

Obchodní prezentace a PowerPoint: Jak neunudit posluchače k smrti

I přestože existuje mnoho způsobů a formátů počítačových prezentací, od různých programů přes webová…

3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy

Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete v jakémkoliv oboru a…

"Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného příběhu o úspěchu jiného…

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou…

Výpis 289297 z celkem 453