Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že prodejce je hlasitý, vtíravý…
Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na taktice, pro kterou se v&…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli.…
Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat? Nejlepší je spoléhat na časem…
Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a příliš ne na kvalitu. Co je…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v porovnání s prací pro…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té…
Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou…