Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a…
Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější,…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své…
Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší firmě. Jestliže se problém…
Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou,…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musí…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl komunikace i přístup ke…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a pouze informativní.…