Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní dilema přitom spočívá v otázce, jestli koupit na míru stavěný…
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor.…
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik…