| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Chcete-li úspěšně prosadit své řešení, musíte dát lidem to, na čem jim záleží. Buďte připraveni na odpor a své požadavky a cíle slaďte s tím, o co usilují lidé,…
Stereotypy jsou hlavním důvodem, který znevýhodňuje určité skupiny lidí…
Při úpravě sešitu po vzhledové stránce budete často potřebovat upravit u…
Proč banky obvykle investují do aktiv, které mají to nejmenší riziko? A jak…
V předchozím článku jsme viděli, že existují země, kde se alkohol u…
V předchozím článku jsme viděli, že gamififikaci můžeme použít k podpoře…
Dnešní doba, současná ekonomická situace i stav pracovního trhu nahrávají…
Při vkládání zkopírovaných buněk běžným způsobem, tj. použitím příkazu pro…
Gamifikace není jen jednorázové řešení aktuálních, krátkodobých problémů.…
Firemní vize, mise a hodnoty jsou důležitým prvkem marketingu firmy a…
Chcete-li se přesunout z rudých oceánů plných konkurence do nových,…
Změna rozvrhu všedního dne po odchodu do důchodu mění lidem život v něco…
V současné době můžeme sledovat rychlý růst firem, jako je Amazon, Apple…