Manažer - zprávy z managementu

Základy PR se nemění

Vsoučasné době se hodně mluví o tom, jak sociální média a digitální marketing mění podobu public relations. Tradiční postupy PR však stále mohou pomoci ktomu, aby…

Největší firmy světa

Největší firmy světa

Americký časopis Forbes sestavil i letos žebříček největších firem na světě…

Dejte svým prezentacím lidskou tvář

Dejte svým prezentacím lidskou tvář

Výraz lidského obličeje může mít silný vliv. Využijte ten správný při své…

Jak překonat očekávání klientů

Jak překonat očekávání klientů

Při jednání s klienty nemůže nic nahradit kvalitní práci a ochotu…

Úspěch na obchodní výstavě - uvažovat dopředu a neprodávat

Úspěch na obchodní výstavě - uvažovat dopředu a neprodávat

Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům…

Globální šéfové se bojí o talenty

Globální šéfové se bojí o talenty

Téměř polovina vyšších manažerů globálních podniků se obává ztráty…

Pravidla uzavírání obchodů v ekonomické recesi

Pravidla uzavírání obchodů v ekonomické recesi

Přes všechny negativní novinové titulky je stále řada obchodních…

Na stížnosti zákazníků s grácií (a emoční inteligencí)

Na stížnosti zákazníků s grácií (a emoční inteligencí)

Stížnosti zákazníků nebo negativní zpětná vazba mohou být pozitivním…

Evropským hotelům ubývá hostů

Evropským hotelům ubývá hostů

Ekonomická krize se začíná projevovat i v oblasti hotelnictví. V loňském…

Finové schválili Lex Nokia

Finové schválili Lex Nokia

Finský parlament schválil kontroverzní zákon, který umožňuje…

6 výhod virtuálních obchodních výstav

6 výhod virtuálních obchodních výstav

Virtuální obchodní výstava je něco mezi schůzí přenášenou po webu a…

Jaká recese? Zubaři se diví

Jaká recese? Zubaři se diví

I když mnoho amerických podnikatelů pláče nad ničivými ztrátami vroce 2008,…

Spokojenost není loajalita

Spokojenost není loajalita

Mnoho firem si stále neuvědomuje dlouhodobou hodnotu loajálních zákazníků a…

Výpis 10931105 z celkem 1897