Manažer - zprávy z managementu

Nejlepší lídři se omluví, když udělají chybu

Zdá se, že ti nejlepší a nejefektivnější lídři jsou vysoce profesionální, ale zároveň také velice skromní a pokorní. Lídři, kteří jsou profesionální a přitom…

Nezdařená prezentace? Není proč se hroutit

Pečlivě jste si připravili prezentaci pro své nadřízené a podle svého…

Jak na to, aby prezentaci nechyběl zápal a zaujetí?

Na podzim se mění barva listí ze zelené na zlatou, červenou a oranžovou.…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (2/2)

Web presentationmagazine.com připravil sérii rad pro situaci, kdy musíte…

Jak by mělo vypadat vánoční přání pro obchodní partnery

Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním…

Online porady a webináře: Jak na to, aby vám ostatní věnovali pozornost

Webináře jsou prokleté. Každý je přesvědčen o tom, že zatímco mluví,…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…

Mýty o veřejném vystupování aneb Žádný řečník z nebe nespadl

Pokud nejste přirozený talent, nikdy nebudete dobrý řečník. Jste-li navíc…

Zlozvyky veřejného vystupování (2/2)

V první části článku o nežádoucím chování při veřejných vystoupeních jsme…

Zlozvyky veřejného vystupování (1/2)

Každý z nás má určité komunikační návyky, které jsou natolik rutinní, že si…

Jste profesionální spíkr? I kdyby ne, stejně je důležité mít silný závěr

Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili…

Miroslav Princ

Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…

Výpis 209221 z celkem 446