Členové každého týmu si vytvářejí specifické způsoby interakcí. Klíčovou součástí fungování týmu je ale vždy efektivní interpersonální komunikace mezi členy, s…
Chystáte se vystoupit před vedením firmy s prezentací o vašem novém…
Proč v USA dochází k dalším etickým skandálům ve firmách, i když vláda po…
Zaměstnanci trpící vyhořením mají větší tendenci onemocnět cukrovkou…
Multitasking, pojem vztahující se původně k počítačům, se v moderní době…
Když jsou zaměstnanci tak nespokojeni se svým nadřízeným, že odcházejí z…
Nezřídka se stává, že po vás nadřízení chtějí vypracování určité písemné…
Profesor Harvard Business School Richard S. Tedlow právě vydává biografii…
Zjištění amerických univerzitních výzkumů dokonce ukazují, že přílišná…
Rodí se člověk jako podnikatel, nebo se jím teprve stává svými znalostmi a…
Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na…
Z americké Kalifornie přichází nový trend virtuálních farmaceutických…