Manažer - zprávy z managementu

Sedm pravidel tvrdého managementu pro tvrdé časy

Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí manažery chtít více nejen po podřízených, ale i sobě samých. Vzrůstá…

Několik rad pro oběd s klientem

Několik rad pro oběd s klientem

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší…

Delegování vám úsměv zachrání

Delegování vám úsměv zachrání

Řada manažerů neumí správně delegovat. V podstatě to není ani překvapující,…

Houfem ovečky

Houfem ovečky

Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět…

Komunikace je základ

Komunikace je základ

Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o…

Desatero úspěšných obchodníků

Desatero úspěšných obchodníků

Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými…

Vůdcovství v dobách změn

Vůdcovství v dobách změn

V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a…

Znalosti a pracovní prostředí

Znalosti a pracovní prostředí

Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně…

Berte obchod osobně

Berte obchod osobně

Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů…

Desatero ochrany spotřebitele v EU

Desatero ochrany spotřebitele v EU

Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří…

Obchodní strategie ruku v ruce s vůdcovstvím

Obchodní strategie ruku v ruce s vůdcovstvím

Dobrá obchodní strategie vyžaduje strategii vůdcovství potřebnou…

Trochu respektu do toho pracování

Trochu respektu do toho pracování

Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv…

Blogy dobré i špatné pro byznys

Blogy dobré i špatné pro byznys

Měly by firmy nechat své zaměstnance, aby si vedli internetové deníčky a…

Výpis 950962 z celkem 969