Zaměstnanci, zákazníci a spolupracovníci manažerů potřebují dobře vědět, co od nich mohou očekávat.…
Každý z nás musí v práci řešit obtížné rozhovory s kolegy, podřízenými nebo i nadřízenými. Ať už se…
Každý manažer chce, aby jeho podřízení pracovali tvrdě. O to více by si však měl všímat, zda jeho…
V řadě manažerských článků se píše o tom, že potenciál stát se lídrem má téměř každý. Podívejme se…
Kvalita práce bohužel není jediné kritérium, podle něhož jsme v práci posuzováni. Nadřízení a…
To, že pracujete od rána do večera, ještě neznamená, že pracujete produktivně. Pokud si myslíte, že…
Letní počasí již přišlo i do Česka. Sny zaměstnanců o nicnedělání na pláži tak začínají dostávat…
Pokud je chválení lidí za dobrou práci tak jednoduché, jak všichni říkají, proč se tedy nepoužívá v…
Ako získať skutočnú a dlhodobú priazeň zákazníka ? A prečo sa vlastne vytráca ? Akú stratégiu…