Články z oblasti vzdělávání a poradenství

10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center. Britský portál Call Centre…

Čas poděkovat asistentkám

Mnozí manažeři si stále neuvědomují, jak významnou roli pro chod firmy či oddělení hrají jejich…

Jak přežít vzteklého šéfa

Je váš nadřízený poněkud prchlivé povahy? Pak byste měli vědět, jak reagovat, když dá průchod svým…

Naučte se řídit svého šéfa

Snad každý zaměstnanec se ve svém životě setká s problematickým šéfem. Zpravidla se jedná o šéfa s…

Projekt Niterný osobnostní management

Institut pro management budoucnosti představuje projekt Niterný osobnostní management - systém…

Zásady komunikace ve virtuálních týmech

Při komunikaci v rámci virtuálních týmů, například při telekonferencích, vzniká tzv. iluze…

Sodexo Zaměstnavatel roku 2013 naplno sbírá data

Blíží se uzávěrka příjmu dotazníků do hlavní kategorie stanovená na 30. dubna Již pouhé dva týdny…

4 kroky k získání respektu starších podřízených

Mladý manažer, který právě stanul v čele týmu starších lidí, má před sebou náročnou výzvu. Měl by…

Proč je vaše kariéra na bodu mrazu?

Rozvoj kariéry může mít různé podoby od povýšení až po založení vlastní firmy. Patří sem i…

Výpis 33583366 z celkem 6609