Víte, co si myslí vaši posluchači? Mnoho manažerů na tuto otázku často neumí odpovědět. Ať je to v…
Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou úroveň, do světa byznysu…
I pro virtuální týmy je komunikace zásadní záležitostí. Zaměstnanci spolupracující prostřednictvím…
Při práci pod tlakem je nejdůležitější rozlišovat důležité úkoly od urgentních. Urgentní úkol…
Mluvíte-li s někým, komu po obědě zůstal na zubech kousek jídla, upozorníte ho, nebo se mu po chvíli…
Nejúspěšnější organizace se zaměřují především na úspěch svých zaměstnanců. Firmy si v dnešní době…
Netradiční vinařská země Kanada, se díky tuhým zimám dostala do čela producentů *ledového vína*.…
Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů…
V obchodních kruzích se stále vede debata o tom, zda se někdo úspěšným obchodníkem již narodí, nebo…