Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné…
Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v podniku. Z posledního…
Kvalifikované pracovníky je stále těžší najít, Velká Británie je uprostřed krize. Absolventi…
Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá nejlákavější možností…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na další!? Pokud ano, nelze…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají Internet a elektronickou poštu.…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého největšího klienta, namísto…
Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se domnívají, že život na cestách…
Spolu s tím, jak stoupá počet denně odeslaných e-mailů stoupá i přesvědčení, že elektronická pošta…