Vyjednávání je velice složitá disciplína. Pro dosažení našich cílů je důležité budovat nejen dobré…
Být dobrým vedoucím je velká odpovědnost. Mimo jiné i proto, že osobnost vedoucího hraje klíčovou…
Spokojený zaměstnanec je výkonnější, loajálnější a pracovitější než jeho nespokojený kolega. Také…
Profesionalita. Ať si jí podle oboru, ve kterém se pohybujeme, představujeme jakkoliv, asi se…
Jste ambiciózní, máte velké plány a rádi byste ve vaší kariéře vystoupali co nejvýše? Chcete se stát…
Sympatičtí lidé mají mnohem větší šanci, že budou v práci úspěšnější a že se z nich stanou uznávaní…
Syndrom vyhoření je velmi závažným stavem, který ohrožuje nejenom pracovní výkonnost a motivaci…
Být dobrým vedoucím týmu znamená mnohem více, než jenom rozdávat podřízeným úkoly a reportovat dění…
Produktivita a efektivita práce jsou klíčové vlastnosti pro někoho, kdo chce úspěšně vést ostatní.…