„Hard skills“ a „soft skills“ neboli odborné znalosti a komunikační dovednosti. Abyste dosáhli…
Námitka proti ceně je jednou z nejobávanějších reakcí ze strany klienta, kterou může prodejce…
Již v mnoha článcích jsme si ukázali, že to, jaký produkt prodáváte a jaké jsou jeho vlastnosti, je…
Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné je to i s celkovým počtem…
Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke…
Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na potenciální klienty a…
Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména lidí, s nimiž mluví.…
Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe musejí zapadat tak, aby…
Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu tam, kam potřebuje, a…