Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání podstatně důležitější než…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo…
Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí.…
Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou k dokončení jednání.…
Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro obchodování. Jeho pomocí…
Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i…
Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí, mnohem pravděpodobněji od vás…
Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk buď vůbec neuvědomují,…
Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi bychom si asi všichni…