Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi bychom si asi všichni…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…

Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco…

Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvili jste…

Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace,…

Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika…

Nedaří se vám obchodní schůzky? Zde jsou tři důvody

To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít problém s uzavíráním nových…

5 častých chyb při komunikaci se zákazníky

Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace, respekt a především pozitivní…

5 otázek, které nesmíte vypustit z úst při obchodním jednání

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale…

Výpis 199207 z celkem 455