I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat dokáže slib člověka člověku…
Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho…
Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní kontrolu nad průběhem a…
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek, zápletku, vývoj a konec. V …
Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní. Přinášíme sedm jednoduchých…
Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V případě prodeje je dobrou…
Lidé si často spojují prodejce s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, různé obchodní triky a…
Ukončení námluv a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu smlouvy. Mnoho prodejců vidí…
Zdá se to jednoduché. Když vám klient nedůvěřuje, s největší pravděpodobností se vám nepodaří…