Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Proč zohledňovat zákazníky vždy a všude

Každá firma potřebuje porozumět zkušenostem svých zákazníků. Provádějte průzkumy, snažte se vžít do jejich situace. Jsou instrukce, které od vás dostávají, skutečně…

Dá se koučování nařídit?

Máte v týmu skvělého zaměstnance, který by ale podle vás mohl být ještě…

Prezentace: Kdy použít odrážky

S odrážkami můžete snadno ukázat širší souvislosti a udržet představu…

5 chyb při předávání zpětné vazby

Zpětná vazba, kterou poskytujete svým podřízeným, může hodně pomoci, ale…

Kdy během prezentace raději nevyprávět příběhy

Vyprávění příběhů je skvělé v tom, že získává pozornost publika a dává vám…

První 3 kroky ke koučování zaměstnanců

Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená…

Nebojte se těžkých témat, chcete-li si udržet zaměstnance

Když se zaměstnanec začne vytrácet z kanceláře, aby navštěvoval pohovory a…

kurz programu MBA, IPFM

Třikrát z praxe: Proč studovat MBA?

Mnozí z těch, kteří budují svou kariéru, jistě pomýšlí na pracovní postup a…

Poznáte vůdcovský potenciál?

Vaši podřízení mohou mít skrytý přirozený talent na to, stát se lídrem.…

Jaká je vaše výmluva pro neúspěch?

Říká se, že každý je svého štěstí strůjcem. A je to velká pravda.…

Karel Červený, Talent Innovation

Chytří pomocníci pro práci s informacemi

Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat,…

Nejčastější chyby při řízení virtuálních týmů

Má-li tým složený z lidí pracujících na dálku přinášet očekávané výsledky,…

Studie: Pozice České republiky v boji o talenty a nejbližší budoucnost talentů

Studie přední světové obchodní školy INSEAD s názvem Global Talent…

Výpis 26272639 z celkem 6609