Výzkum ukazuje, že 70% společností považuje HR aktivity za důležité v průběhu organizačních změn jako slučování, přijímání, reorganizaci a zmenšování. Realita je ale…
Většina společností tvrdí, že by byly rády, kdyby jejich zaměstnanci byli…
DBM, mezinárodní konzultantská společnost v oblasti lidských zdrojů,…
Pro lidi působící uvnitř podniků je opuštění lodi za účelem stát se…
Dobrá porada nabízí výborný prostor pro sdílení a vyjasnění informací. Lze…
Organizační schéma slouží zaměstnancům k tomu, aby pochopili strukturu…
Principy efektivního jednání vedou manažery k tomu, aby se soustředili na…
Vůdcovství je proces, v jehož rámci někdo ovlivňuje ostatní tak, aby…
Většina vedoucích pracovníků si o sobě myslí, že dobře ovládá komunikaci.…
Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi…
Většina rozhodování v reálném světě se zužuje na základní výběr mezi…
Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na…