Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v lidech zájem a angažovanost a napovědět jim, jak řešit problémy a…

Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat,…

Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

Etika jako nástroj konkurenceschopnosti firmy

Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost,…

Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

Informační logistika - informace ve správný čas na správném místě

Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu…

I telefonovat se musí umět

I telefonovat se musí umět

Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk…

Chování lidí určuje struktura řízení společnosti

Chování lidí určuje struktura řízení společnosti

Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako…

Jak se stát vizionářem?

Jak se stát vizionářem?

Současné ekonomické skandály nás nutí k zamyšlení, zda ještě vůbec lze v…

Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý

Moje úcta, pane referente aneb Jak je důležité býti zdvořilý

Vztek, hněv a zlost v médiích, na silnicích i na pracovišti. Jádrem…

Konstruktivní kritika - několik praktických rad

Konstruktivní kritika - několik praktických rad

Kritizovat ostatní je jednoduché. Ale konstruktivní kritika, jež je…

Již nikdy nedostatek času!

Již nikdy nedostatek času!

Úspěch v práci nemusí jít nutně ruku v ruce s nedostatkem času a…

Jste asertivní, nebo agresivní?

Jste asertivní, nebo agresivní?

Asertivita - někteří ji ztotožňují s agresivitou slovním útokem (…

Sdílené vedení - cesta k výkonnému týmu

Sdílené vedení - cesta k výkonnému týmu

Sdílené vedení je protikladem k tradičnímu stylu typu nařizuj a zkontroluj,…

Naučte se říkat "ne"

Naučte se říkat "ne"

Každý má rád lidi, kteří na vše odpovídají slůvkem ano stále se usmívají,…

Výpis 64106422 z celkem 6706