Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Firma není akční film

Hrdinové akčních filmů vítězí nad přesilou protivníků díky tomu, že jsou mentálně na vyšší úrovni. Představme si však manažera, který předstupuje přes své nadřízené…

Když se blíží volby

Když se blíží volby

Ve Spojených státech se kvapem blíží den voleb a soupeření se rozproudilo…

Spadla nám morálka, kdopak nám ji postaví?

Spadla nám morálka, kdopak nám ji postaví?

Všichni známe morálku, je to ten jednotný duch, nálada podniku, ochota…

Jak řídit smluvní vztahy v krizových situacích

Jak řídit smluvní vztahy v krizových situacích

Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky…

Jak je důležité míti (funkční) IT oddělení

Jak je důležité míti (funkční) IT oddělení

Jednu z nejdůležitějších rolí v celém IT průmyslu hrají IT oddělení firem.…

Internet v pracovní době

Internet v pracovní době

Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum…

Důvěřuj a důvěra se ti vrátí

Důvěřuj a důvěra se ti vrátí

Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti…

Co zaměstnanec, to mobilní telefon

Co zaměstnanec, to mobilní telefon

Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se…

Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

Deset problémů výnosnosti investic do informačních technologií

Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale…

Důvěřuj, ale prověřuj

Důvěřuj, ale prověřuj

Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení…

Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě

Statistika nuda není aneb Co by měl manažer vědět o kvalitě

Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii,…

10 důvodů k odchodu

10 důvodů k odchodu

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a…

Výpis 26402652 z celkem 3859