Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Uhni z cesty, kojote!

Obchod a vše s ním spojené probíhá stále rychleji. Chip R. Bell a Oren Harari, autoři publikace s názvem "Beep! Beep! Competing in the Age of the Roadrunner," proto…

Dvanáct zákonů zákaznické loajality

Dvanáct zákonů zákaznické loajality

Jill Griffin, americká manažerka, konzultantka a autorka knihy Customer…

Příběh špatné infrastruktury

Příběh špatné infrastruktury

Barry Moltz se v USA stal v 90. letech podnikatelem, kterého potkal velký…

Role středního managementu ve firemním vzdělávání

Role středního managementu ve firemním vzdělávání

Úkolem člověka odpovědného za vzdělávání druhých je pomáhat jim k dosažení…

Jak zhodnotit implementaci řešení Business Intelligence

Jak zhodnotit implementaci řešení Business Intelligence

Zhodnocení důsledků implementovaného řešení Business Intelligence (BI)…

Orchestr jako symbol fungující organizace

Orchestr jako symbol fungující organizace

Hudební paradigma (Music Paradigm) používá příkladu symfonie jako metafory…

Správa znalostí v havajském stylu

Správa znalostí v havajském stylu

Prudký nárůst počtu blogů a klogů (jakýchsi znalostních registrů knowledge…

Meta KM - recenze zdroje

Meta KM - recenze zdroje

[http://www.metakm.com|Meta KM] jsou výtvarně zajímavé webové stránky, jež…

Narušuje podniková spolupráce výkonnost?

Narušuje podniková spolupráce výkonnost?

Ševče, drž se svého kopyta. Toto doporučení by mohlo nyní platit pro…

Deset principů motivace

Deset principů motivace

Manažeři si často pokládají otázku, jak motivovat své zaměstnance, aby…

Kvalifikovaní, ale strategicky neschopní

Kvalifikovaní, ale strategicky neschopní

Němečtí manažeři patří v mezinárodním srovnání ke špičce jsou vysoce…

Ocenění za bezpečnostní stupiditu

Ocenění za bezpečnostní stupiditu

Bezpečnost se v dnešním světě skloňuje ve všech možných pádech. Každý, kdo…

Když se z uživatele stává zákazník

Když se z uživatele stává zákazník

V současné době je každý označován jako něčí zákazník. Může to být majitel…

Výpis 29522964 z celkem 3859