Ve světě obchodu usiluje každý subjekt o výhru. Jestliže své výhry nedosáhne, prohraje. Firmy volí jedinou možnost výhru a cíleně plánují její dosažení. V každé…
Britská počítačová společnost (BCS) provedla v nedávné době výzkum, jehož…
Mnohé firmy si v současné době kladou stejnou otázku: Do jaké míry závisí…
Globální PR firma Burson-Marsteller má dobré zkušenosti se znalostním…
Firmy, které začínají se správou informací, se snaží při jejím prosazování…
Modelování obchodních procesů (Business Process Modeling - BPM) je ve…
Devadesátá léta přinesla managementu velké osobnosti, kterým se chce mnohý…
V roce 1997 se společnost Ogilvy & Mather Direct reorganizovala a…
Na pracovním stole vedoucího pracovníka několikrát denně přibývají další a…
Socioložka Judy Wajcman vydala v roce 1998 ve Velké Británii knihu s názvem…
Pomalu začínáme chápat, že CEO není tím superhrdinou, za kterého jsme ho…