| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Podnikové znalosti se povětšinou získávají, vytváří a sdílí v celé organizaci zcela nepostřehnutelně. Některé aspekty organizačních znalostí se však přece jen dají…
Představíme-li si úspěšný obchod jako pomyslnou ekonomickou kulinární…
Článek přináší několik rad k přípravě úspěšné prezentace či projevu. Podle…
Hodnocení úrovně podpory rozhodování (Business Intelligence Assessment) je…
Pokud potřebuje společnost najít odborníka, bývají zpravidla prvním cílem…
Srdcem každého strategického plánování je cíl celého projektu, jakési…
Při plánování prezentace či jiného veřejného projevu je důležité definovat,…
Funkčnost podnikových modelů správy znalostí a jiných technicko-…
Dosud byla úspěšná správa znalostí považována spíše za abstraktní pojem než…
Vyjadřování a mluva těch, kteří vykonávají důležitá rozhodnutí, často…
Začínat se správou znalostí není jednoduchá záležitost. Společnost musí…
Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se…
Pociťujete někdy, že vaše okolí vnímá to, co říkáte jinak, než by mělo?…