Masové využívání e-mailu dnes poskytuje firmám nepřeberné možnosti, jak se dozvědět o svých zákaznících něco víc. E-mail může díky své jedinečné schopnosti…
Článek vymezuje a analyzuje základní pravidla pro vybudování úspěšné správy…
Pociťujete někdy, že vaše okolí vnímá to, co říkáte jinak, než by mělo?…
Dnešní zákazníci vyžadují kvalitnější produkty a služby za nízké ceny.…
Autor se v článku zabývá problematikou obsahu a kontextu znalostí a…
Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší…
Systémů správy znalostí vzniklo za poslední roky mnoho, úspěšné byly však…
Nedávné skandály společností Enron a WorldCom poukázaly kromě jiného i na…
Ano, je vlastně správa znalostí? Zeptáte-li se deseti expertů, dostanete…
S tím, jak sledujeme přibývající zvěsti o nových a nových korupčních…
Současný stav podniků a firem je doporučením k tomu, aby se změny staly…
Online komunity existují již téměř tři desetiletí, jejich řízení a…