Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z čeho a jak. Nejprve je třeba sehnat kuchaře a shromáždit…
Sdílení znalostí je velmi těžké monitorovat, natož odměňovat či měřit.…
Článek přináší několik typů, jak vést smysluplnou diskusi i v případech, že…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého…
Článek je shrnutím knihy Soaring With The Phoenix, která je příručkou…
Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních…
Centralizované organizace s přísnou hierarchií pracují asi tak dobře jako…
Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost,…
Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu…
Současné ekonomické skandály nás nutí k zamyšlení, zda ještě vůbec lze v…
Dobrá komunikace je důležitou podmínkou celkového úspěchu v podnikání. Je…
Výkonní ředitelé musejí čelit specifickým výzvám stanovují celopodnikové…
Sdílené vedení je protikladem k tradičnímu stylu typu nařizuj a zkontroluj,…