Manažer - zprávy z managementu

Kladete si správné otázky?

Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se jen o generování zisku, což samo o sobě nestačí. Jaké jsou tedy ty správné otázky? -…

Doba přeje cold callingu

Doba přeje cold callingu

Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může…

Nepodceňujte předvádění produktů

Nepodceňujte předvádění produktů

Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže.…

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek…

Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší…

Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé…

Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení…

Dobrý marketing chce dobrý příběh

Dobrý marketing chce dobrý příběh

Lidé mají rádi příběhy. Platí to napříč věkovými kategoriemi, úrovněmi…

Jak na nerozhodné zákazníky

Jak na nerozhodné zákazníky

Nerozhodní, nečinní zákazníci mohou být frustrující, zejména pokud mají…

Základem úspěšné prezentace je příprava

Základem úspěšné prezentace je příprava

Přednesení silné obchodní či marketingové prezentace je umění. Článek…

Proč obchody selhávají?

Proč obchody selhávají?

Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce…

Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců

Recese přinesla větší přizpůsobivost zaměstnanců

Zaměstnanci jsou dnes přizpůsobivější než v minulých letech. Shodlo se na…

Recese v Evropě skončila

Recese v Evropě skončila

Podle aktuálních údajů Eurostatu se ekonomika Evropské unie i eurozóny…

Výpis 10281040 z celkem 1897