Manažer - zprávy z managementu

Není stěžovatel jako stěžovatel

Stížnosti zákazníků patří mezi běžné obchodní zkušenosti firem, které je třeba správně řešit, chtějí-li si udržet spokojenost svých zákazníků a dobrou pověst.…

Jak získat ztracené zákazníky?

Jak získat ztracené zákazníky?

Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické…

Krize přinesla růst počtu podnikatelů

Krize přinesla růst počtu podnikatelů

Za poslední rok přibilo v Česku 24,5 tisíce lidí, kteří si vydělávají…

Mercer: Krize ovlivnila mzdy i benefity

Mercer: Krize ovlivnila mzdy i benefity

Ekonomická krize zastavila očekávané nárůsty mezd v tuzemských firmách.…

Akční plán využití evropských dotací v době krize

Akční plán využití evropských dotací v době krize

Ministerstvo pro místní rozvoj vypracovalo novou studii, která představuje…

České firmy šetří na kancelářích a telekomunikacích

České firmy šetří na kancelářích a telekomunikacích

Tuzemské firmy snižují kvůli krizi především výdaje na provoz kanceláří,…

Kde hledat selhání obchodníků

Kde hledat selhání obchodníků

Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své…

Jak na efektivní obchodní prezentaci

Jak na efektivní obchodní prezentaci

Co je klíčem k dobré obchodní prezentaci? - Proveďte důkladnou analýzu…

Oživení i pro vás

Oživení i pro vás

Období oživení ekonomiky může být i obdobím oživení vašeho byznysu. -…

Konference: Nebuďte jen účastníky

Konference: Nebuďte jen účastníky

Konference nabízejí velkou příležitost pro budování vztahů se zajímavými…

10 přímých cest ke ztrátě zákazníků

10 přímých cest ke ztrátě zákazníků

Ztráta zákazníka vyžaduje obdobné úsilí jako jeho získání. Firmy a jejich…

4 mýty, které vás stojí prodej

4 mýty, které vás stojí prodej

Poskytování služeb je opředeno řadou mýtů, které firmám znesnadňují cestu k…

Krize ohrožuje třetinu českých firem

Krize ohrožuje třetinu českých firem

Současné ekonomické podmínky jsou velmi nepříznivé až ohrožující pro téměř…

Výpis 10541066 z celkem 1897