Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Persony: Jak neminout potřeby vašich zákazníků

Vytváření person uživatelů je něco, co musí být bráno vážně. Úsilí, které vložíte do vytvoření person, se vám zcela jistě později vyplatí.

Proč je vlastně prezentování online nesnadné? (2/2) Jak se zlepšit

V předchozím článku jsme se dozvěděli, proč je prezentování přes internet…

Proč je vlastně prezentování online nesnadné? (1/2)

Není vám dobře při myšlence, že byste měli mluvit před velkým publikem?…

Jak používat obsahový marketing správně

Tvorba obsahu vyžaduje trpělivost, čas i odhodlání. Pokud se vám však…

Novinky v Uberu: Propouštění na obzoru

Uber nedávno oznámil novou vlnu propouštění. Počet osob zaměstnaných v …

Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (…

Poctiví auditoři pod tlakem: Auditní trh je penalizuje

Nedávná studie Don’t Make Me Look Bad: How the Audit Market Penalizes…

Mgr. Olga Cechlová Jednatelka, Controller Institut

Jak digitalizace mění pracovní náplň?

Budou některá zaměstnání, jež vyžadují plánování a operativní rozhodování,…

Nejinovativnější země světa (2/2): Zdravotnictví je budoucnost

V předchozím článku jsme viděli, jaké země se dostaly do top 10. Nyní se…

Nejinovativnější země světa (1/2)

Kontinuální investice a leadership jsou těmi nejzásadnějšími faktory pro…

Inovativní leadership: Nové produkty nestačí

Podívejme se, proč je třeba uplatňovat inovativní metody i ve vrcholovém…

Neočekávané benefity produktu: Jak je nejlépe prodat

Když testujete nový produkt, možná zjistíte, že přináší neočekávané…

Vybíráte PR agenturu? Na co se zaměřit (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, jaké otázky je dobré pokládat při výběru…

Výpis 144156 z celkem 1787