Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (2/2)

Jak jsme viděli v předchozím článku, spotřebitelé jsou dnes lépe informováni o výrobcích. Výrobci zase mají snadnější přístup na trh. Firmy působící na trhu B2B se…

Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců…

Online recenze.

Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny,…

Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že sledování chování zákazníků lze…

Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (1/2)

Personalizovaná zákaznická zkušenost, to je budoucnost. Maloobchodníci…

Nálepky na obalech potravin nás ovlivňují

Sdělení uvedená na obalech potravin nás ovlivňují. Kdo by si nechtěl koupit…

Online obchod s luxusem v roce 2019 a dál (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že digitalizace dost zásadně ovlivní i…

Online obchod s luxusem v roce 2019 a dál (1/2)

Zajímá vás, jak se prodává luxus online? Pak byste měli vědět, jaké jsou v…

Rodinné firmy (2/2): Institucionalizace je zásadní

V předchozím článku jsme viděli několik rozdílů mezi staršími a mladšími…

Rodinné firmy (1/2): Případová studie z Latinské Ameriky

Aby rodinná firma přežila, musí zavést firemní politiku a procesy, které ji…

Finanční ředitelé lídry digitální transformace (1/2)

Existují 4 způsoby, jak se mohou CFO stát těmi, kdo povede digitální…

Nejlepší města dnešního světa

Kde investovat, kde čekat růst? Které země, regiony nebo města nabízejí ty…

Informovanější rozhodování: Nástroje, které používá McKinsey (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že existuje nástroj, který umožňuje firmám…

Výpis 157169 z celkem 1782