Manažer - zprávy z managementu

Udělejte svou příští prezentaci zajímavou a neobvyklou

Pokud je to možné, rozdělte si publikum na menší skupiny hned poté, co se představíte. Také pomůže, když si s posluchači předem trochu promluvíte. Můžete jim…

Získávání nových zakázek (2/2): Nové strategie

V minulém článku jsme viděli, jak i dnes platí Aristotelovy myšlenky o…

Hledáte práci? Poděkujte, ale nebuďte vlezlí

Když chcete získat novou práci, musíte udělat dojem na náboráře. Odlišit se…

Získávání nových zakázek (1/2): Antická moudrost

Vaším cílem je přesvědčit publikum, aby něco udělalo. Jen zprostředkovat…

Naučte se umění vyjednávat

S vyjednáváním se setkáváme v každodenním životě neustále. V rodině, v …

Důvěryhodnost není jen o tom, že nelžete…

Své sny a cíle popisujte s vášní a odhodláním. Mluvte o tom, co vás…

Umíte se chovat na poradě?

Porady nepatří k nejoblíbenějším pracovním činnostem. To však neznamená, že…

Vánoční networking krok za krokem

Začíná období firemních vánočních večírků, které je plné příležitostí, jak…

Dobrý spíkr není hluchý ani slepý

Spíkři chtějí, aby je lidé poslouchali a tleskali jim, když domluví. To…

Jan Táborský, Jazykové centrum Correct

Firemní e-mail: Dobrá vizitka, nebo ostuda?

Za život napíšeme tisíce e-mailů. Mnohé stvoříme s lehkostí, bez váhání a…

5 tipů, jak oživit prezentaci

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak své prezentace nebo porady udělat…

Jazykové a kulturní nástrahy konferenčních hovorů

Při konferenčních hovorech, kterých se účastní lidé z různých zemí jsou to…

Neztraťte svou osobnost při budování osobní značky

Budování osobní značky vyžaduje dlouhodobou tvrdou práci. Získat reputaci…

Výpis 157169 z celkem 450