Dnes již není pochyb o tom, že klíčem k ziskovosti firem jsou loajální zákazníci. Získávat nové zákazníky může totiž být až třicetkrát nákladnější než si udržet ty…
Vaše společnost má volné místo manažera, již proběhly pohovory s interními…
Řada firem se potýká s problémem ztráty důvěry. Klade si otázku, jak získat…
Jakákoli společnost, která chce uspět v Číně (a jejich počet vzrůstá každým…
Studie společnosti Heindrick & Struggles, v jejímž rámci bylo v Německu…
Většina podniků stále věří, že jim outsourcing přinese významné strategické…
Problémem řady firem zůstává skutečnost, že jejich vůdcové nevidí příslušný…
Vůdcové nucení ke snižování nákladů a současnému zvyšování produktivity…
Velký počet největších světových organizací přenáší IT provozní činnost a…
Organizace by měly přehodnotit svá kritéria pro výběr uchazečů na…
Ačkoli ženy udělaly v posledních třech desetiletích na pracovišti velký…
Spisovatel Joseph Heller představil ve své slavné knize Hlava 22 klasický…
Moc bývá tichým společníkem konfliktu. Záležitosti autority a odpovědnosti,…